Škola fotografije Beograd

Škola fotografije Beograd
akademija-oxford-skola-fotografije

Akademija Oxford

Beograd, Vračar, Beogradska 18 011 4058005 | 069 3080584 | 069 3080627 |
ŠKOLA FOTOGRAFIJE.
Fotograf izrađuje fotografije napravljene u fotografskoj radionici i to su najčešće fotografije namenjene izradi različitih dokumenata.
Pored toga, fotograf se odaziva na pozive za fotografisanje različitih vrsta privatnih svečanosti i mnogih javnih manifestacija čiji organizatori i učesnici žele da ih ovekoveče.
Fotografi se neretko opredeljuju za izradu tematskih i umetničkih fotografija.
Kurs za fotografa omogućava polaznicima sticanje osnovnih saznanja o tehnici pravljenja i izrade fotografija.
Pohađanjem kursa za fotografa polaznici će otkriti pomoću kojih aparata, sredstava i mašina mogu postići najbolji rezultat i time ostvariti najkvalitetniju izradu fotografija.
Akademija Oxford pruža Vam mogućnost da po najkonkurentnijim cenama završite najkvalitetniju obuku i kurs za fotografa.
Cenovnik
skola-fotografije-refoto-skola-fotografije

Škola fotografije ReFoto

Beograd, Voždovac, Pčinjska 15a 011 3449641
ŠKOLA FOTOGRAFIJE ReFoto.
Od samog početka ReFoto škola fotografije koncipirana je na specifičan način koji se pokazao veoma efikasnim.
Među dosadašnjim polaznicima bilo je i onih koji nemaju svoj fotoaparat kao i onih koji nikada pre nisu imali dodirnih tačaka sa fotografijom, a opet su nakon škole pronašli svoje mesto u fotografskom svetu, bilo da su fotografijom nastavili da se bave amaterski (čitaj iz ljubavi) ili im je fotografija postala profesija.
Škola se odvija u potpuno opremljenom studiju a predavanja se održavaju u posebnoj učionici.
Koristimo profesionalnu studijsku Profoto fleš rasvetu (D1 fleš glave, B1 fleš glave, B2 To go kompleta, Pro ring fleš glave) uz odabrani asortiman modifikatora svetla (softboksovi, stripe boksovi, velike kišobrane i octagon, a tu je i asortiman modifikatora posebno namenjenih najnovijem Profoto OCF B2 sistemu).
Od kontinualne rasvete koristimo Profoto Pro Daylight HMI i Jinbei HD 200 LED reflektore a na raspolaganju su i ostali studijski uređaji.
Polaznicima se savetuje upotreba svog D SLR fotoaparata, ali ako ga nemaju uz svaki set obezbeđen je fotoaparat i objektivi.
U tom slučaju polaznici bi trebalo da imaju bar jednu SD karticu kapaciteta minimum 2 Gb kako bi svoje snimke mogli da obrađuju kod kuće.
skola-ecampus-skola-fotografije

Škola eCampus

Beograd, Palilula, Bulevar Despota Stefana 68c 011 6557502
ŠKOLA FOTOGRAFIJE eCampus.
Fotografi i dizajneri iz vodećih domaćih kompanija i asistenti i profesori sa Univerziteta eCampus iz Italije.
Nastava u školi fotografije je prilagođena terminima učesnika, grupe su do 10 polaznika, a program je prilagođen praktičnom učenju i direktnom radu na realnim projektima.
Kurs i nastava traju u zavisnosti od verzije kursa, 3, 6 ili 12 meseci.
Tromesečni kurs obuhvata obuku, rad na manjim projektima i domaće zadatke.
Šestomesečni kurs obuhvata obuku, rad na manjim projektima, domaće zadatke i završni veći projekat.
Jednogodišnji, dvanaestomesečni kurs obuhvata obuku, rad na manjim projektima, domaće zadatke, završni veći projekat i stažiranje.
Kao PROFESIONALNI FOTOGRAF možete da radite u domaćim kompanijama i da obrađujete fotografije za prezentacije, web sajtove, portale, Internet prodavnice i slično.
Možete da radite i samostalno kao preduzetnk Fotograf.
Za inostrane firme možete da radite Outsourcing i da naplaćujete rad po satu ili po projektu ili se stalno zaposlite.
Mogućnosti i šanse su velike.
skola-fotografije-foton-skola-fotografije

Škola fotografije Foton

Beograd, Stari Grad, Đure Daničića 17 064 1159800
Škola fotografije Foton se nalazi u Centru Beograda.
Tokom više od 10 godina svog postojanja otškolovala je veliki broj danas već profesionalnih fotografa, umetnika, hobista i uspešnih izlagača.
U školi predaju akademski obrazovani profesori, sa velikim pedagoškim, izlagačkim i tržišnim iskustvom.
Nastava se sastoji od kombinacije predavanja, vežbi i domaćih zadataka.
Sva predavanja su propraćena bogatim slikovitim prikazima putem video-projektora.
Kurs Elementarne fotografije je namenjen svakome ko voli fotografiju, želi da se bavi iz hobija ili za kasnije profesionalno napredovanje, a sada ne poseduje nikakvo ili delimično predznanje.
Polaznici se ovde upoznaju sa funkcijama i primenom digitalnog foto-aparata i ostalog pribora/opreme u nekim najčešćim životnim situacijama kao i softverima za postprodukciju (Photoshop, Lightroom).
Kreativna i dokumentarna fotografija je namenjena pre svega ambicioznim osobama: naprednim hobistima, umetnicima, izlagačima i osobama sa namerom da im fotografija postane životno opredeljenje, a poseduju elementarno predznanje o digitalnoj fotografiji.
skola-fotografije-kub-skola-fotografije

Škola fotografije KUB

Beograd, Savski venac, Lomina 48 011 4082117 | 061 6648964 |
ŠKOLA FOTOGRAFIJE.
Imate fotoaparat i šta sad?
Upiši brzi kurs za fotografa i za samo mesec dana postanite majstor iza objektiva.
Bilo da razmišljate o kupovini dobrog fotoaparata ili već posedujete jedan, ali želite da izbrusite svoje veštine fotografisanja, jednomesečni kurs za fotografe je prava stvar za vas.
Obuka za fotografe napravljena je specijalno za polaznike koji žele da u najkrećem roku ovladaju veštinama koje krase profesionalne fotografe.
Poznavanje mogućnosti fotoaparata od najveće je važnosti za uspešno istraživanje sveta fotografije.
Ipak, moderni fotoaparati poseduju pregršt opcija od kojih vam se može zavrteti u glavi.
Jednomesečnu obuku za fotografe zato smo osmislili tako da je fokus stavljen na objašnjavanje onih funkcija uređaja koje će vam biti od najveće koristi za najširi spektar različitih tipova fotografije.
Korak po korak tokom jednomesečnog kursa fotografije ovladaćete svim cakama koje će kvalitet vaših fotografija podići na novi nivo.
Časovi su kombinacija rada u učionici i obuke u prirodi.
Na taj način imate mogućnost da napravite svoje snimke, a potom ih sređujete i doterujete u opremljenim salama za nastavu.
Po završetku obuke za fotografe imaćete znanje koje vam je potrebno da bi ste započeli karijeru profesionalnog fotografa.
Sa stečenim veštinama moćićete da konkurišete za posao fotoreportera u novinama, mesto profesionalnog fotografa za venčanja, koncerte, sportske i druge događaje, ali i za mesto fotografa na brodu.
Ne dozvolite da vaš fotoaparat skuplja prašinu.
Još danas upišite jednomesečni kurs za fotografe.
Od samog nastanka, početkom devetnaestog veka, ljudi koriste fotografije kako bi zabeležili i ovekovečili sve bitne događaje. Na taj način, fotografije predstavljaju čuvare naših uspomena. Fotografisanje je deo svakodnevnog života, i danas kada skoro svako poseduje fotoaparat, koristimo ga kako bi zaustavili vreme u pravom momentu, ali i izrazili svoje ideje, stavove i emocije. Naravno postoji razlika između kvaliteta i fokusa fotografija koje su napravljene amaterski i onih koje je zabeležilo vešto oko profesionalca. Da bi napravio fotografiju visokog kvaliteta, profesionalni fotograf mora da poseduje specifična znanja. Pojedini fotografi specijalizuju se za različite oblasti: slikanje portreta, komercijalno fotografisanje, fotografisanje za potrebe nauke, fotografisanje pejzaža, novinarsko fotografisanje i umetničke fotografije. Bez obzira da li fotografišete amaterski ili vam je cilj da se time profesionalno bavite, dobro će Vam doći da upoznate male tajne velikih majstora fotografije. Fotografija nije nauka, mada može i tako da se gleda. Nije teška filozofija, mada svakako, može od nje čudo da se napravi. Ne treba da se bojite izučavanja fotografije. Kad se uvučete u izučavanje fotografije ne uvlačite se u lavirint, ništa strašno. Fotografisanje se uči po malo, kontinuirano, kao engleski jezik, čitav život.
Back to Top